Søg i denne blog

onsdag den 5. februar 2014

Gym time..

...eller ihvertfald tid til at stramme op.
I takt med at min sommer-længsel øges, hiver jeg mere og mere forårs/sommer tøj frem fra gemmerne.
Indimellem opdager jeg ting jeg fuldstændigt havde glemt jeg havde og bliver virkelig glad for at se det (meget af det har prismærker på endnu - har man så for meget tøj?).
Men når man står sådan og sorterer så kan det jo ikke undgåes at man får lyst til at prøve det på og det skulle jeg sgu aldrig have gjort!!
Du godeste hvor har julen taget hårdt på mig!! Av av - hvorfor er der ikke nogen der har sagt at det var på tide at trække fingrene op af kagedåsen og prøve de der populære grøntsager??!! hmm...


Nå men anyways, jeg har tidligere været meget glad for mit trænings center, men da manden og jeg flyttede ud fra byen blev det sværere og sværere at komme tilbage til træningen. Derfor begyndte jeg at træne selv derhjemme. Jeg benyttede mig af en super god instruktør på youtube - Blogilates - har i hørt om hende? sød pige fuld af energi og meget motiverende - find hende her



MEN da jeg talte med en af mine bedste veninder for noget siden anbefalede hun en Jillian Michaels som er mere a la de hold jeg tog i trænings centret. Jeg synes det er virkelig fedt at man bare kan logge på hjemmefra og gå igang med træningen, så kan man følge forskellige sessioner alt efter hvor erfaren/god form man er - Men altså...så er der jo virkelig ikke flere undskyldninger?!
I kan følge Jillian Michaels her



Jeg er igang med Jillians' "30 days shred" og har også nappet Blogilates "Ultimate hot body workout" - Så kan sommeren komme an : )

Jeg har før i tiden sat mig en masse mål for hvor meget jeg skal tabe og hvor lidt jeg skal spise, men let's be honest - det er som regel meget urealistisk og ikke spor sundt. Det er utrolig vigtigt at sætte sig realistiske mål, så jeg har valgt at have nogle delmål i stedet for "jeg SKAL tabe 7 kg inden marts"...Ej vel'? Så jeg prøver at spise sundt, træne næsten hver dag og så se hvad det bliver til.

Vigtigst af alt = Op fra den magelige sofa og igang.....!


Wow Christmas has not been nice to me!! I tried on some of my summer clothes the other day and I seriously need to get down to business and loose some weight - or at least get more muscles and less fat ; )
No more excuses! I used to follow Blogilates on youtube - really love her! Such an inspiration! (here)

But the other day one of my best friends told me about Jillian Michaels and I gotta say, it is a really good workout program ! (here

I try to do a combo of both of them so I can get really fit for summer. But one step at a time - First I need to get up from the couch and get moving :)


Have a lovely day <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar