Søg i denne blog

lørdag den 22. februar 2014

American apparel

Om små 2 måneder rejser jeg til USA og jeg glæder mig bare vanvittig meget!!
Vi skal først til New York og så skal vi til Tampa, Florida efterfølgende. Hvor heldig kan man være?!!

Vi skal være afsted i 2-3 uger og jeg er allerede igang med at lave en god guide til hvad der skal ses og hvad der skal købes. 
Hver evig eneste gang jeg skal ud og rejse så beslutter jeg mig for kun at have 1-2 par sko med til dag og til aften, et par sæt tøj og smykker, lidt undertøj og masser af sokker. Det hele skal helst være gammelt så det kan kyles når jeg skal hjem....Men så sker der bare lige det at når kufferten skal lukkes hjemmefra så er der sneget sig et par eller 4 ekstra sko med, meget mere tøj for hvad nu hvis jeg kommer til at mangle det?!! Og hvis ikke det skulle med på ferie hvornår skulle det så? Og har jeg egentlig ikke købt det til lige netop denne lejlighed?? 

Ja så min kuffert er altid overfyldt. Desuden hader jeg at smide ud og kan blive helt ked når jeg står og holder afskeds ceremoni med mine gamle ting når jeg skal rejse hjem igen...og så kommer det med hjem alligevel....Tænk nu hvis jeg lige står og mangler det senere hen?!!! 
Skide irriterende jeg ikke bare kan være kold og kynisk. Men denne gang skal det altså være anderledes!!! Jeg lader hele skidtet blive hjemme (lad os nu se) og går shop amok første dag i NY!!! Yes!
Og dog....jeg har jo faktisk allerede fundet det jeg skal rejse i...og det skal jo også med...det er jo rent faktisk købt til turen...og min dejlige forårsjakke skal da også med...og mine Nike sko...og hvis det er sandal vejr skal jeg da også have sådan nogen med....
Nå anyways..Det jeg vil rejse i er altså det nedenstående! Jeg Eeeelsker den lyserøde og blå farve der er til foråret!! Uf det er lige mig!! 

Prøv lige at tjek Pieces og se hvor mange lækre tasker, cardigans, smykker og især tørklæder de har fået!! Jeg kunne godt blive fattig der!!!






































1. Top (her), 2. Frakke (r), 3. Armbånd (her), 4. Ballerina (her), 5. Jeans (her), 6. Halskæde (her), 7. Toilettaske (her), 8. Stor taske (her)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar